آموزش  ccie

آموزش ccie

موسسه عصر رایان شبکه یکی از باسابقه ترین و معتبر ترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های شبکه به صورت مجازی و حضوری ( همزمان ) می باشد.
آموزش  ccie

آموزش ccie

موسسه عصر رایان شبکه یکی از باسابقه ترین و معتبر ترین آموزشگاه های برگزار کننده دوره های شبکه به صورت مجازی و حضوری ( همزمان ) می باشد.

شبکه چیست ؟


شبکه به مجموعه ای از افراد گفته میشود که اطلاعات را به اشکال مختلفی با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

به این اطلاعات شبکه های کامپیوتری و یا شبکه دیتا و به طور اختصار شبکه می گویند.

شبکه ها علاوه بر اینکه دیتاهای مختلف را بین اجزای درونی یک سیستم منتقل میکنند دیتاها را بین کاربران و سیستم ها منتقل میکند.

 

کاربرد آموزش شبکه

آموزش شبکه (NETWORK+)  که پیش نیاز دوره های سیسکو و دوره های IT  است نقش مهمی در فراگیری این دوره ها دارد.

رشد فناوری اطلاعات و شبکه این امکان را برای علاقه مندان به رشته IT  فراهم کرده که بتوانند در دوره های آموزش NETWORK+ (نتورک پلاس) شرکت کنند و دانش و مهارت در این زمینه کسب کنند.

 

مشاغل مرتبط

مشاغل در ارتباط باIT  و شبکه روز به روز در حال افزایش است به همین علت فرصت بسیار مناسبی برای افرادی است که دارای مدارکIT  هستند و میتوانند مشاغلی با درآمد بالا بدست بیاورند.یکی از این مشاغل ادمین شبکه  ( ADMIN) است.

مدارک لازم برای ورود به شبکه

بعد از کسب مهارت و دانش اولیه در زمینه کامپیوتر و شبکه باید سطح این دانش را ارتقا داد و مدارک لازم را بدست آورد.این دانش را میتوان از طریق دوره های آموزش شبکه کسب کرد و مدارک لازم را گرفت.

 

دوره های آموزش شبکه

اولین دوره از دوره های آموزش شبکه آموزش NETWORK+  میباشد که در دوره مفاهیم پایه و اساسی گفته میشود.این دوره پیش نیاز تمام دوره های آموزش سیسکو و آموزش مایکروسافت و آموزش شبکه میباشد.

پس از گذراندن این دوره شما میتوانید یکی از دو دوره ی آموزش سیسکو یا آموزش مایکروسافت را انتخاب کنید.

 

دوره آموزش CCNA Cisco

پس از گذراندن دوره آموزش شبکه  Network+ اگر دوره های آموزشی سیسکو را انتخاب کنید اولین دوره ،آموزش CCNA  است که با دریافت مدارک لازم  این وارد دنیای شبکه شد.در این دوره اصول مربوط به ادمین بودن را تدریس میکنند.

 


آموزشگاه عصر رایان شبکه برگزار کننده دوره های سیسکو به صورت حضوری و آنلاین کسب مدارک را برای علاقه مندان به این رشته آسان کرده است.برای آشنلیی از این دوره ها میتوانید به سایت موسسه عصرسبکه وارد شوید.


 

http:// era-network.irدوره آموزش MCSA

از دیگر راه های ورود با بازار شبکه آموزش دوره های مایکروسافت است.اولین دوره، دوره آموزشی MCSA است که علاقه مندان پس از ورود به این دوره با مفاهیم اساسی و اصلی شبکه به طور کامل آشنا میشوند.

 


برای اطلاع از نحوه ی برگزاری دوره های آموزشی مایکروسافت به سایت موسسه عصر رایان شبکه بروید.